-
Onder de loep: gratis design tool Canva
Communiceren via beelden wordt alsmaar belangrijker. Kijk maar naar de populariteit van platformen als Instagram en Tik Tok, waar beelden de hoofdrol spelen. Probeer jij ook om telkens originele ontwerpen uit je mouw te schudden, maar merk je dat dat […]
-
Instagram lanceert Reels, een in-app TikTok-kloon
Net nu Trump beslist heeft dat hij niet houdt van TikTok (misschien ‘dropt’ zijn zonnebril niet zo makkelijk) en de app van het toneel dreigt te verdwijnen, lanceert Instagram wereldwijd ‘Reels’. […] -
QR who’s back?
De QR-code verloor de afgelopen jaren heel wat aan populariteit, maar sinds de corona crisis is de tweedimensionale streepjescode weer helemaal terug van weggeweest. Nu heel wat horecazaken de codes gebruiken om hun menu te delen, leren ook de niet-digital natives […]
-
What’s in a name? Kommaf!
Bij het bedenken van een naam vind ik het steeds belangrijk dat deze ook inhoudelijk klopt met de missie en visie van het bedrijf. Een oefening die niet altijd even eenvoudig is, maar laat ons zeggen dat nèt dat me een […]
-
Reageren op online klachten via de EPO communicatietechniek
Ooit al gehoord van de EPO communicatietechniek? Waarbij ik het zeker niet heb over hormonen of doping, integendeel. Deze techniek komt net van pas wanneer de emoties (of hormonen) de bovenhand nemen.
EPO staat kortweg voor empathie, positief en oplossingsgericht. De […]